Serviceavtaler, installasjon og drift

Vi i Loomis passer på deg. Vi har kontinuerlig overvåkning av alle terminaler og jobber proaktivt for å fange opp potensielle feil før de oppstår.

Vi er her for deg

Betalingsterminalen er selve hjertet av enhver butikk. Selv om vi har en latterlig lav nedetid, er det greit å ha en god serviceavtale om uhellet skulle være ute. Trenger du assistanse, er vi bare en telefonsamtale unna. Dersom vi ikke er i stand til å løse problemet via telefon, kan vi enten sende ut en servicetekniker som vil reparere eller bytte ut terminalen, eller om du velger vår self-service sender vi ny terminal i posten.

Servicenivåer

Vi jobber kontinuerlig for å sørge for at alt går som det skal. Men vi vet at uforutsette ting kan skje, og da er det greit å ha en serviceavtale i bakhånd. Se våre servicenivåer under.

Loomis Pay Premium logo

On-site support innen 4 timer


  • Loomis leverer og installerer terminal
  • Telefonsupport

Tilgjengelighet

  • Hverdager: 08:00-21:00
  • Lørdager: 10:00-18:00

Ved behov for service

  • Servicetekniker on-site innen 4 timer
  • Vi utbedrer eller bytter terminal på stedet
Loomis Pay Medium logo

On site support innen neste virkedag


  • Loomis leverer og installerer terminal
  • Telefonsupport

Tilgjengelighet

  • Hverdager: 08:00-21:00
  • Lørdager: 10:00-18:00

Ved behov for service

  • Servicetekniker on-site innen neste virkedag
  • Vi utbedrer eller bytter terminal på stedet
Loomis Pay Standard logo

Self Service


  • Dere står for installasjonen selv
  • Telefonsupport

Tilgjengelighet

  • Telefonsupport: Hverdager 08:00-16:00

Ved behov for service

  • Vi sender en ny terminal i posten
  • Dere bytter ut defekt terminal med den nye
  • Defekt terminal returneres til Loomis