Serviceavtaler, installasjon og drift
Vi i Loomis passer på deg. Vi har kontinuerlig overvåkning av alle terminaler og jobber proaktivt for å fange opp potensielle feil før de oppstår.


Vi er her for deg
Betalingsterminalen er selve hjertet av enhver butikk. Selv om vi har en latterlig lav nedetid, er det greit å ha en god serviceavtale om uhellet skulle være ute. Trenger du assistanse, er vi bare en telefonsamtale unna. Dersom vi ikke er i stand til å løse problemet via telefon, kan vi enten sende ut en servicetekniker som vil reparere eller bytte ut terminalen, eller om du velger vår self-service sender vi ny terminal i posten.
Servicenivåer
Vi jobber kontinuerlig for å sørge for at alt går som det skal. Men vi vet at uforutsette ting kan skje, og da er det greit å ha en serviceavtale i bakhånd. Se våre servicenivåer under.

On site support innen neste virkedag
- Loomis leverer og installerer terminal
- Telefonsupport
Tilgjengelighet
- Hverdager: 08:00-21:00
- Lørdager: 10:00-18:00
Ved behov for service
- Servicetekniker on-site innen neste virkedag
- Vi utbedrer eller bytter terminal på stedet

Self Service
- Dere står for installasjonen selv
- Telefonsupport
Tilgjengelighet
- Telefonsupport: Hverdager 08:00-16:00
Ved behov for service
- Vi sender en ny terminal i posten
- Dere bytter ut defekt terminal med den nye
- Defekt terminal returneres til Loomis